onsdag 2 april 2014

Webshopsdax kanske???

Hejsan.

I över sex år har jag drivit min butik och i ungefär lika många år så har det alltid funnits en tanke att jag även ska ha webshop. 

Nu har jag ju skickat saker till kunder runt om i Sverige ändå men processen kanske i många fall är onödigt lång mot om jag hade en fungerande webshop.

Därför har jag börjat kolla på lite olika alternativ hur den skulle kunna göras och byggas upp. Det finns ju många olika webshopar med lika många utseenden.
Det allra viktigaste är dock kanske att den är lätt att förstå och enkel att använda för er kunder. Att den ska vara snygg är ju en självklarhet :). 

Och eftersom jag inte verkar få tummen ur så att säga så har jag nu allvarligt börjat fundera på om man inte skulle ta in professionell hjälp för detta. 
På http://www.smelink.se/ så får man inte bara hjälp ifrån en riktig webdesigner som bygger webshopen utan du får även fri rådgivning när du önskar, hjälp med trygga betalningslösningar och mycket annat. 

Min slutsats blir helt enkelt, låt folk som kan sina saker jobba med det och jobba sedan med det du kan bäst. :)

Önskar er en skön vecka i vårsolen.
Kraaam
Melinda

Inga kommentarer: